Ekonomi

“CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi” Yeni Döneme Atılan Bir Adım Olacak

Pandeminin tetikleyici gücüyle hızlı bir dönüşüm sürecinden geçen davet merkezleri, entegre bir müşteri deneyimi yönetimi ekosistemine evrildi. Bu dönüşüm kapsamında isim değiştiren ve kapsamını genişleten Davet Merkezleri Derneği’nin yeni adı, dernek tarafından 5 Ekim’de gerçekleştirilecek olan “CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi”nde duyurulacak.

Dijitalleşen dünyada müşteri beklentileri de değerli bir değişim geçiriyor. Bu değişimin itici gücü gelişen teknoloji, Ar-Ge yatırımları ve yapay zeka entegrasyonları oldu. Şubenin artık sadece şikayet ve davet almaktan ibaret olmadığını, müşteriyle tüm kanallardan iletişim kurmanın kaçınılmaz olduğunu belirten Davet Merkezleri Derneği Lideri Cemile Banu Süratlı, “Yeni nesil teknolojilerin sonucu olarak müşteri deneyimi, ekosistem gelişmeye ve geleceğin standartlarını belirlemeye başlamıştır. Sektör şu anda en büyük dönüşümünü yaşıyor.” Süratlı, bu dönüşüm kapsamında isim değiştiren ve kapsamını genişleten Davet Merkezleri Derneği’nin yeni isminin dernek tarafından 2019’da düzenlenecek “CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi”nde duyurulacağını da duyurdu. 5 Ekim Swissotel The Bosphorus’ta.

Türkiye’nin nüfusu, ekonomisi ve teknolojik altyapısıyla sektörde büyük yol kat ettiğinin altını çizen Süratlı, dernek olarak kapsamlarını genişlettiklerini ve artık müşteri deneyimi odağında daha kapsayıcı bir isimle hizmet vereceklerini sözlerine ekledi: En kısa zamanda Türkiye’yi Avrupa’ya kavuşturacağız. nin müşteri hizmetleri merkezi konumuna taşınmayı hedefliyoruz. Bunun yolu da yatırım merkezleri, özel sektör, STK’lar ve kamu ile omuz omuza hareket etmekten geçiyor. Tüm sektörün bu noktada doğru adımları atacağına inanıyoruz” dedi.

Müşteri hizmetleri kapsamında yeni birimler ve eserler eklendi

Hızlanan dijital dönüşümle birlikte müşteri deneyiminin neredeyse yüzde 80’inin uzaktan yönetildiğini kaydeden Süratlı, bu değişimin müşteri hizmetleri kapsamına yeni birimler ve çalışmalar kattığına dikkat çekti. Müşteri deneyiminin 20 yılda büyük bir evrim geçirdiğine dikkat çeken; “Geçmişte müşterilerle temas noktalarını optimize ederek mükemmel bir deneyim sunmaya çalışırken, artık basit segmentasyonlarla tüm müşterilerimizi aynı gruplara dahil etme yöntemi yerini aldı; İnsanı, süreci ve teknolojiyi içine alan entegre yöntemlere bırakıyor.”

Derneğin yeni adı dev lansmanda ilk kez açıklanacak

Quick, dernek olarak bu dönüşüme uygun olarak adımlarını hızlandırdıklarını ve şubeye ayna tutacak faaliyetler için çalışmalarını sürdürdüklerini belirterek, şunları kaydetti:

“Dernek olarak sektörümüzle birlikte dönüşüyor ve bu dönüşümü tüm yönleriyle konuşacağımız büyük güne heyecanla hazırlanıyoruz. Sektörün bu evrimi sonucunda, sektördeki bu evrim sonucunda değişen, yeni ismimizle genişletip yeniden yapılandırdığımız derneğimizin değer önermelerini ve vizyonunu ilk kez duyuracağız. bu önemli zirvede yerli ve yabancı bine yakın profesyonel profesyonele sesleniyor” dedi.

Sektörün en büyük araştırmasının sonuçları CX 360’ta paylaşılacak

Derneğin her yıl düzenlediği ve yol gösterici nitelikteki şube araştırmasının içeriğini bu yıl PWC iş birliğiyle derinleştirdiklerini belirten Süratlı, “Büyük bir dönüşümden geçen müşteri deneyimi ekosistemi; Makroekonomik metrikler, ulusal/uluslararası sektör trendleri ve sürdürülebilirlik kavramları ile birlikte sektörel veri ve analizleri detaylı olarak paylaşacağız. Değişen konseptiyle ilk kez gerçekleştireceğimiz bu büyük zirveyi tüm paydaşlarımızla birlikte yaşamak için sabırsızlanıyoruz” diyerek tüm şube profesyonellerini CX 360 Müşteri Deneyimi Zirvesi’ne davet etti.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu